NEW YORK

Nu ni, nu börjar NY-bilderna rulla in här på bloggen.
Minns varenda ögonblick när jag knäppte varje bild. Wow känslan man fick redan i taxin påväg från flygplatsen. Åh vill bara tillbaka, och stanna kvar med familj och vänner. Det var verkligen det bästa ställe jag varit på än så länge i mitt liv.
Innan vi åkte hade jag ganska höga förväntningar och dom levdes upp till kan jag ju lova! Blev ännu bättre än jag trott till och med. Folket är trevligt, finns så otroligt mycket att se på och uppleva, maten var toppnoch, och shoppingen går ju inte att jämföra med något annat ställe. 7th avenue is tha shit! Det kändes som vi såg så himla mycket på bara 5 dagar och ändå finns det dubbelt så mycket kvar!
Ja ni hör ju, ni måste åka dit någon gång i erat liv. Ett ställe man inte bör missa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0